International Chefs’ Day 2024

”Growing great chefs”

I helgen är det dags, vi firar ”International Chefs’ Day” över hela världen! För 20 året i rad visar vi vilket underbart yrke vi har. Årets tema är ”Growing great chefs” vilket vi gillar mycket. Låt oss fokusera lite extra på våra unga kockar, lärlingar och elever på restaurangskolorna. Nu ser vi till att fylla våra flöden med glädjerika, inspirerande och roliga bilder från våra kök! Använd #chefsdaysweden2024 så ser vi till att de syns tillsammans med Svenska Kockars Förening. Kom igen, det blir skoj, nu kör vi!

This weekend we celebrate "International Chefs’ Day" all over the world! For 20 years in a row, we show what a wonderful profession we have. This year's theme is "Growing great chefs", which we like a lot. Let's focus a little extra on our young chefs, trainees and students at the restaurant schools. Now, let's make sure to fill our feeds with joyful, inspiring and fun pictures from our kitchens! Use the hashtag #chefsdaysweden2024 and we'll make sure your photos are seen on the Swedish Chefs' Association social pages. Come on, it's going to be fun, let’s go!

ChefsDay2024_ver01_JPG